Ur. w 1986 roku w Bydgoszczy, aktualnie związany zawodowo z Warszawą. Ukończył z wyróżnieniem Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, uzyskując wszechstronne wykształcenie w dziedzinie filmu, fotografii oraz technik multimedialnych. W 2009 otrzymał nagrodę Grand Prix za animację „Belive” w konkursie Sacrum Profanum ’09. Jego dyplom końcoworoczny “Every Day Bastards, Every Night Superheroes” zakwalifikował się do etapu finałowego konkursu StarPoint Praha’11 – najlepszych dyplomów artystycznych w Europie, jako jedyny projekt z Polski.

W trakcie studiów założyciel dwóch grup filmowych. Jako PawianPictures wyprodukował i wyreżyserował ponad 20 reklam i krótkich form filmowych, wielokrotnie docenionych w konkursach reklamowych. W grupie BlueOne zrealizował kilkanaście teledysków dla wytwórni muzycznych, m.in. Universal Music Polska, MJM Music oraz twórców niezależnych.

W latach 2014-2016 jako Dyrektor Kreatywny w Warszawie w agencji interaktywnej zrealizował kilkadziesiąt kampanii 360 / internetowych (Piotr i Paweł, Panasonic, Lindt, iSpot, Coty, Dilmah, Skanska, Uncle Ben’s, XTB, Mattel, Syngenta). Równolegle realizuje projekty komercyjne i niezależne jako reżyser oraz autor scenariuszy i koncepcji kreatywnych (Coca-Cola, Żywiec, TVP, TVN, Comarch, Rochstar Events, Bank BPS, Znany Lekarz, Muchos Gracias, Propeller Films, Fundacja Synapsis, Murapol).

Jego autorski projekt “SMS Joke” zrealizowany w technologii VR 360 opowiada prawdziwą historię studenta z Kamerunu, skazanego na 10 lat więzienia za sms’owy żart. Film powstał we współpracy z polskim odziałem Amnesty International i został doceniony przez międzynarodową fundację. Funkcjonuje w globalnej kampanii “Write for Rights” i zbiera pozytywne recenzje na świecie.

Kampania cyklu spotów “To wynika z wiedzy geeka” dla sklepu internetowego Morele.net, realizowana z agencją Schulz Brand Friendly oraz domem produkcyjnym Muchas Gracias, uzyskała wysoką pozycję (3 i 4 / 10) w rankingu Gemius po 3-ech miesiącach emisji.

Obecnie realizuje internetową kampanię (5 spotów) dla klienta z branży chemicznej oraz fabularny projekt taneczny. 

Reżyser reklamowy Paweł Zawadzkifoto. Iza Wrzos

 

Wybrane nagrody i osiągnięcia:

Emisja w globalnej kampanii “Amnesty International” z filmem VR 360 “SMS Joke” (2016)
Etap finałowy “Young Creatives Cannes” w kategorii Film – “Paradoks więzienny” (2015)
II miejsce w konkursie org. przez Żywiec “Żywiecka Kronika Filmowa” (2014)
Etap finałowy “Papaya Young Directors” (2014)
I miejsce w konkursie “Sprite – niech prawda Cię orzeźwi!” (2013)
Nagroda Publiczności w konkursie org. przez TVN „Moje Szkło Kontaktowe” (2012)
Nagroda specjalna w konkursie org. przez Netia – „Wydżampuj swoje TV”(2012)
Nominacja w konkursie org. przez Liberty Direct – „Spot Liberty Direct” (2012)
Nagroda Publiczności w konkursie org. przez Kino Polska „Łączymy Pokolenia” (2011)
III miejsce w ogólnopolskim konkursie “Nakręć z Koneckim” (2011)
I miejsce – Toruń jako Europejska Stolica Kultury (2010)
Grand Prix za animację „Belive” w konkursie Sacrum Profanum ‘09 (2009)

 

Error! Try again soon or later :-)